I Forum e-Commerce w Sektorze Usług

Blue Business Media

Program

Dzień 1 6 listopada 2018 wtorek

Rejestracja i poranna kawa – czas na pierwsze kontakty: poznajmy się!
Przywitanie i sesja networkingowa

Katarzyna Klimkiewicz, Program & Conferences Design Director, BBM

WELCOME TO THE REVOLUTION: CO OZNACZA DIGITALIZACJA SEKTORA USŁUG W POLSCE

Rewolucja 4.0: Internet of services – co to oznacza dla sprzedawców usług – dyskusja wprowadzająca

Moderator:
Justyna Skorupska, Head of Business Consulting Europe, E-POINT

Eksperci: Bernard Gołko, CIO & Digital Director Europe, SOUTER INVESTMENT (ONNIBUS.COM I POLSKIBUS.COM)
Stanisław Krzaklewski, Doradca Zarządu, pełnomocnik ds. e-commerce, PGNIG

  • Digitalizacja sektora usług w Polsce
  • Cyfrowy Klient i konsumpcja usług on-line
  • Sektor usług on-line – rewolucja cyfrowa a nowe możliwości & funkcjonalności dla Klientów
Sesja pytań i odpowiedzi
Inspiracja (R)ewolucja? Budowa omnichannel w organizacji
Case study INTER CARS

Jakub Gierszyński, Dyrektor E-commerce i Marketingu, INTER CARS

  • Rola e-commece w rozwoju organizacji
  • Klient marki a nie kanału sprzedaży
  • Synergia kanałów sprzedaży
Sesja pytań i odpowiedzi
Jak digitalizacja usług zredefiniowała nawyki płatnicze Polaków?

Natalia Wieczorek, Sales Manager, PRZELEWY24

  • wpływ digitalizacji usług na proces zakupowy
  • nowoczesne rozwiązania płatnicze
Sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na kawę – czas na pierwsze podsumowania

POZYSKAJ KLIENTA DIGITALOWEGO

Klient digitalowy: czego oczekuje, a czego nie lubi – teraz i za chwilę: wygoda, zaufanie, lojalność
Case study TRAFICAR

Konrad Karpiński, Dyrektor Operacyjny, TRAFICAR

  • Sukces produktu/usługi zależy od tego jak zbierasz i co robisz z feedbackiem od Klientów
  • Fizyczny produkt i świat aplikacji mobilnej – małżeństwo z rozsądku czy to jednak miłość?
Sesja pytań i odpowiedzi
Sprzedaż usług on-line – nauki z rynku finansowego
Case study PZU, ING BANK ŚLĄSKI, BGŻ BNP PARIBAS

Wawrzyniec Hyska, Dyrektor ds. Sektora Finansowego, E-POINT

  • Jak banki i ubezpieczyciele komunikują swoje trudne usługi finansowe
  • Jak powinna wyglądać oferta produktowa, która się sprzeda w internecie
  • Jak ułożyć ścieżkę Klienta od edukacji przez zakup do obsługi produktu
Sesja pytań i odpowiedzi
Akwizycja on-line – więcej niż szybka konwersja
Case study CASE STUDY ONNIBUS.COM & POLSKIBUS.COM

Bernard Gołko, CIO & Digital Director Europe, SOUTER INVESTMENT (ONNIBUS.COM I POLSKIBUS.COM)

  • Im mniej kliknięć tym lepiej? Niekoniecznie…
  • Wskażniki efektywności: CR, ARPU, Orders a może jednak coś więcej?
  • Non Transaction Revenue – dlaczego warto dzielić się Klientem
Sesja pytań i odpowiedzi
LUNCH
Rola sprzedaży e-commerce w organizacji – jak on-line ma współgrać z off-line
Case study ALIOR BANK

Lucyna Mazan, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Internetowej, Departament Sprzedaży Internetowej, ALIOR BANK

  • Portret Klienta digital, czyli… czy Kowalski jest on-line, czy off-line?
  • Jak skutecznie dopasować kanał sprzedaży
  • Czy sprzedaż on-line „żeruje” na sprzedaży off-line?
  • Modele współpracy na linii e-commerce – sieć stacjonarna
Sesja pytań i odpowiedzi
Jak sprzedawać usługi w sieci
Case study Grupa Cyfrowy Polsat

Rafał Cheliński, Kierownik Działu Kanałów Samoobsługowych Departament Sprzedaży i Zarządzania Bazą, POLKOMTEL, CYFROWY POLSAT

  • Jak ważne są procesy oraz zmiany na stronie na przykładzie www.plus.pl, www.cyfrowypolsat.pl oraz www.plushbezlimitu.pl
  • Jak drobne zmiany wpływają na sprzedaż i jak ważne jest całościowe podejście do sprzedaży zaczynając na obsługi klienta skończywszy na dostarczeniu przesyłki
Sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na kawę i podział na grupy dyskusyjne
Grupy dyskusyjne – spotkania w małych grupach czyli okazja do dyskusji na najbardziej nurtujące pytania
1) UX – kluczowy czynnik przyciągania i zatrzymania klientów
2) Jak dziś skutecznie komunikować trudne usługi
Koktajl – znakomita okazja do rozmów o pracy, hobby, inspiracjach i… wyzwaniach w sprzedaży usług
Zakończenie pierwszego dnia Forum

Dzień 2 7 listopada 2018 środa

Rejestracja i poranna kawa
Przywitanie i sesja networkingowa

Katarzyna Klimkiewicz, Program & Conferences Design Director, BBM
Łukasz Konwicki, Innovation Manager, SANTANDER BANK POLSKA

SPRZEDAWAJ USŁUGI ON-LINE DZIĘKI DEDYKOWANYM SYSTEMOM E-COMMERCE

Jak zacząć i przetrwać pierwszy rok, czyli pułapki technologiczne czyhające na wchodzących w e-commerce
Case study MEDICOVER

Miłosz Sokół, Kierownik ds. Serwisów Internetowych, MEDICOVER

  • Kluczowe decyzje w obszarze technologii, które musi podjąć każda firma chcąca sprzedawać online
  • Jak zadbać o to, aby podjęte decyzje nie były „ślepymi uliczkami”
Sesja pytań i odpowiedzi
Opinie Klientów o usługach: jak wykorzystać je w biznesie
Case study NOWA ITAKA

Tomasz Szagdaj, Dyrektor e-Commerce, NOWA ITAKA

  • Wpływ opinii na sprzedaż i rozwój produktu/usługi
  • Negatywne opinie – wykorzystanie ich do poprawy jakość oferowanych usług
Sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na kawę

SPRAWDŹ JAK OPTYMALIZOWAĆ DZIAŁANIA OPERACYJNE

Trendy w płatnościach on-line w sektorze usług
Case study CREAMFINANCE

Marcin Szporka, Digital Marketing & e-commerce Director, CREAMFINANCE

  • Czego oczekują Klienci
  • Płatności odroczone: dla kogo?
Sesja pytań i odpowiedzi
Źródła ruchu – jak znaleźć optymalną drogę: równowaga rozwiązań płatnych i darmowych
Case study VIVUS FINANCE

Tomasz Więckowski, Dyrektor Marketingu Digitalowego, VIVUS FINANCE

Sesja pytań i odpowiedzi
Lunch

ZATRZYMAJ KLIENTA DIGITALOWEGO WYKORZYSTUJĄC CX

Jak przeżyć wdrożenie e-commerce w dużych firmach
Case study PGNIG

Stanisław Krzaklewski,Doradca Zarządu, pełnomocnik ds. e-commerce, PGNIG

  • Kiedy zdefiniować cel projektu
  • Gdzie szukać sojuszników
  • Jak zmieniać organizację
Sesja pytań i odpowiedzi
Cyfrowe ekosystemy, czyli jak banki współpracują z e-commerce

Łukasz Konwicki, Innovation Manager, SANTANDER BANK POLSKA

Sesja pytań i odpowiedzi
Jak dziś rozwijać usługę – dyskusja panelowa

Moderator:
Łukasz Konwicki, Innovation Manager, SANTANDER BANK POLSKA

Paneliści:
Tomasz Niewiedział, Tribe Omnichannel Leader, SANTANDER BANK POLSKA
Leszek Leśniak, Project Director, PANEK CARSHARING
Miłosz Sokół, Kierownik ds. Serwisów Internetowych, MEDICOVER
Katarzyna Czuchaj-Łagód, Dyrektor Zarządzający, MOBILE INSTITUTE

  • Koncentracja na Kliencie – czyli najpierw potrzeba a potem usługa nie odwrotnie…
  • Czy każdą usługę można sprzedać online?
Sesja pytań i odpowiedzi
Zakończenie Forum